pondělí 14. ledna 2019

Bachovy esence v roce 2018 – jak Vám (i mně) pomáhaly.

Rok 2018 byl první (kalendářním) rokem v mém pracovním životě, kdy jsem nebyla učitel. Potom co jsem v roce 2016/2017 zkusila nastoupit zpátky do školy a na malý úvazek učit, což mne i po letech na rodičovské stále hrozně bavilo, mne nakonec semlelo dojíždění. Tak se rok 2018 stal prvním, kdy jsem byla pouze na volné noze a věnovala se výhradně Bachovým esencím. 

Ty jsem v tomhle roce pro sebe použila hned několikrát. Jedno významné období bylo o prázdninách, kdy jsem se trochu ocitla na křižovatce a přemýšlela, kterým směrem se dál pracovně posunovat. Nakonec jsem za pomocí bachovek a jedné psychologické konzultace dospěla k tomu, že se učitelství úplně nevzdám. Jen to už nebudou moje odborné předměty, milovaný zeměpis a biologie, ale pokusím se stát lektorem I. stupně Bachových esencí. Zda se to podaří, to ukáže budoucnost, každopádně kurz pro lektory bude v červnu v Bachově centru a já tam jedu😊

Celý rok jsem pracovala při osobních i emailových konzultacích s mnoha klienty a jejich zkušenosti jsem s jejich souhlasem vkládala do rubriky Zkušenosti klientů. Klasicky byly nejčastěji zastoupeny ženy s úzkostmi a panickými atakami, ženy, které chtěly vyladit své sebeovládání, pocity ohledně dětí, ženy na životních křižovatkách a  v těžkých situací. Mezi klienty ale patřilo i několik desítek mužů, jejich nejčastějším problémem byly také úzkosti. A samozřejmě nesmím zapomínat na děti, jejich nástupy do školek a škol, opět úzkosti či vyhrocené emoce. Plus pár zvířátek.


Dnes jsem z těch referencí vložených v roce 2018 vybrala kousky, které ilustrují Vaši cestu za lepší psychikou, lepšími pocity, podporu, kterou poskytly Bachovy esence v těžkých situacích.

Je třeba si uvědomit, že Bachovy esence nejsou zázrak, který působí přes noc a bez Vašeho přičinění Vás učiní šťastnějšími. Ta cesta je mnohdy dlouhá, chce od každého práci a ti, co chtějí rychlé výsledky a zázraky na počkání, by si měli raději hledat jiné cesty.
Pořád je ale dost lidí, kteří vědí, že když chceme změnu, musíme na ní pracovat, vyrovnat se s nepohodlím a často překonat svoje hranice. A tohle jsou ukázky z jejich pokroků, takový malý výcuc pro ty, kterým se nechce číst přes 100 referencí roku 2018.

Dokázala jsem se vzepřít a říct co cítím. Milena

Za jeden rok jsem se dokázala odrazit ode dna a změnit svůj život natolik, abych byla schopna pomáhat měnit životy těch, kteří nám o svých potížích neumějí slovy povědět - našich psích miláčků. Na začátku všeho bylo mé odhodlání a malá nenápadná lahvička esencí od Vás. Simona

Děkuji Vám za esenci, funguje TO. Rozsvítilo se mi před očima a snad i v hlavě. Jsem mnohem klidnější.  Olga


A jak se cítím po roce s Vámi?..
Výrazně lepší.. To, co byl před rokem problém, je už zase automatické.. Řídit, a užívat si trasu i na delší vzdálenosti, jít na nákup, jít mezi lidi, jít cvičit i zubař už se lepší :)... Šlo to v ruku v ruce. Jana
To, z čeho mám nejvíc radost, je to, že dcera chodí ráda do školky, těší se tam, nedělá ji problém tam spát, dokonce tam chce zůstávat déle. Prý pro ni chodím moc brzo :-). A je mnohem samostatnější a odvážnější. Její tvrdohlavost a výbušnost se občas objeví, ale už to není v takové míře jako dřív.  Jitka


Dobrý večer, nejprve Vám musím poděkovat, protože díky Vám jsem opět ta bezstarostná sedmnáctiletá dívka, která miluje svůj život a ničeho se nebojí.  Val


Jinak je mi o 100% lepe,vsude vas doporucuji,opravdu jsem to necekala,mam na vse jiny pohled a prijdu si dospelejsi ,hrozne me to zmenilo k lepsimu pro sebe,uz se nezblaznim kvuli ostatním. Lucie 


Jak začít, myslím, že mám jiné dítě, do školky úplně v pohodě, hraje si ze všemi dětmi, dělá vše, co paní učitelka vymyslí, dokonce děti vyhledává. Je takový uvolněnější, spokojený... sice se pořád nafukuje a sem tam vztekne, ale ten vztek je o tom, že řeknu, nevztekej se a pojď mi říct co se děje, tak to probereme a domluvíme se. Sabina


Moc děkuji za bachovy esence, pomohly mi zklidnit mé emoce, naučily mě na chvíli se zastavit a ukázaly mi, jak moc jsou mé děti úžasné a snaží se mi pomáhat. Pomohly mi najít nový směr, kterým se chci ve výchově svých dětí ubírat a hlavně v čem chci pracovat sama na sobě, jaká chci být nejen máma, ale i jaký chci být celkově člověk. Bude to zřejmě ještě dlouhá cesta, ale cítím, že mám sílu to zvládnout. Ještě jednou moc děkuji. Jana 

Bachovky užívám skoro rok, řekla bych že mi už hodně pomohly, zvládla sem i jet na dovolenou v létě, zvládám věci, které bych předtím nikdy nezvládla, občas se stane, že se nějaká myšlenka vkrade, ale bojuji s tím. Děkuji moc, je to zázrak. Hanka 


Především Vám hrozně moc děkuji, nevěřila jsem tomu, ale čas + kapky dokázaly zázraky. 

Jsem to vlastně zase já. Dělám věci, které miluji, normálně funguji, bez pocitu bezmoci a naprosté nechuti k ničemu. Když už tedy vážně něco nechci dělat, vím, že je to jen má obyčejná lenost, ne ten tíživý balvan, co mi seděl na hrudi a znemožňoval jakoukoli aktivitu. Znovu se upřímně směji, mám plány, nápady, mám zase svůj život plně ve svých rukou. Nejsem už ten smutný uzlíček neštěstí, který nevěděl, co se sebou. Stána



Dobrý den paní Martino,  
dnes Vám opět píši o další lahvičku a zamýšlím se nad uplynulými 16 měsíci užívání. Když se ohlédnu zpět, vím jistě, že mi Bachovky pomohly začít znovu žít. Pro lidi jako jsem já, s panickými záchvaty, sklonem k úzkostem a fobiím, je život bez pomoci medikamentů nebo Bachových esencí více a více omezen strachy. Představuji si je jako smyčky, které člověka čím dál víc stahují (nejdříve vám vadí jízda ve výtahu a za čas i tunelem...). Až když jsem se těchto smyček zbavila pomocí esencí, jsem si uvědomila, že jsem v nich vlastně žila. Petra


Moc moc Vám děkuji za svou holčičku, že může žít bez těch 

hrozných strachů a obav ze všeho nového! Marcela 


Tak jako to je u všeho si myslím, že „Bachovky“ jsou prostředkem, které mohou pomoci zvládnout změny, těžké období a pozitivně člověka povzbudit. Ale dále to je i například o změně přístupu a „práci“ každého z nás na změnách v našem životě, aby byl takový, jaký si přejeme, aby byl.
I u mě není život ještě „procházka růžovou zahradou“, ale „Bachovky“ mi pomohly těžké změny zvládnout a já se i nyní snažím o nadhled a jiný přístup i k dalším změnám, které ke mně přichází. Petra

Musím říct, že pro mě se s užíváním kapiček stal VELKÝ- zázrak :) Vím, že vyhráno nemám. Ale konečně taky myslím na sebe a svět vidím v lepších barvách :)  Markéta


Dobrý den, paní Martino.  
Ač jsem neměla veliké očekávání, změnilo se toho opravdu hodně.  
Úzkosti téměř vymizely, hlavně ty bezdůvodné, což je naprosto úžasné.  
Prošli jsme 1. pokus IVF a byl úspěšný!!! Nyní jsem v 5. týdnu těhotenství. Jsem moc šťastná. Monika


S přítelem je to v posledním měsíci super! Víc si mě ,,všímá” sám od sebe, nemusím se mu vnucovat, začal se i starat o domácnost. No prostě, jak se chovám já k němu, vrací se mi to ve velkém. 
Takže za mě určitě změna k lepšímu! Růžové slony lítající okolo mě sice stále nevidím, ale to by stejně nedělalo dobrotu :) Adéla


Neřeším to, mám se ráda taková jaká jsem a vážím si toho, že na tomto světě jsem a že mám dvě báječné děti, užívám si to,že jsem máma. Baví mě najednou hromada věcí, které jsem kvůli sebelítostí odkládala. Je mi báječně. Moc Vám z celého srdce děkuji. Iva 

Dobrý den paní Martino,
předem Vás moc zdravím a mnohokráte děkuji za lahvičku - jsem ráda, že jsem Vám o ni napsala - jediné, čeho lituji je, že jsem si nenapsala dříve:-). Jsem klidnější, jela jsem i po dálnici, řízení si i užila, návštěvu u zubaře zvládla taky bez většího stresu, když jdu ven a nemám sebou lahvičku, tak se nevracím, ale procházku dokončím.. jsem klidnější, pohodovější i přítel si toho všiml.. 
 Jana

Pět let jsem trpěla sociální fobii,agorafobií a panickou poruchou. Bála jsem se velkých prostorů, uzavřených prostoru, autobusu atd. Kolikrát jsem nebyla schopna vyjít ani z domu, jít si nakoupit, jít ze synem na procházku. Bylo to strašné a hrozně skličující. Má dobrá přítelkyně mě poradila paní Martinu a Bachovy esence. Už po užití první lahvičky jsem pociťovala změny. Dnes po 8 měsících užívání jsem schopná řídit auto, jít si nakoupit, chodit mezi lidi a dokonce jsme byli s rodinou i na dovolené po Evropě. Je ze mě jiný člověk, taková, jaká jsem byla dřív, než to všechno začalo. Jsem šťastná a paní Martine patří obrovské díky. Přeji všem ze stejnou poruchou tak výborné výsledky. Ludmila 

To jsou jen úryvky. V rubrice Zkušenosti klientů najdete nyní přes 820 emailů od klientů.

Pokud chcete udělat první krok, napište. A nezapomeňte, že ke změně může sloužit více metod a více kroků, jen je potřeba chtít. 
Vaše Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat