sobota 1. prosince 2018

Je Váš pes o Vánocích ve stresu? Je tu pomoc!

Vánoční čas je pro zvířata zvláště pro psy často náročným obdobím. Nadměrný hluk z různých petard a ohňostrojů jim způsobuje silný stres. 
Spousta pejsků se každý rok v období Silvestra ztratí, protože se vyděsí venku na procházce náhlými hlasitými zvuky.

Hodně majitelů dává svým pejskům na Silvestrovskou noc sedativa, aby je ušetřili velkého stresu či se jinak snaží jim pomoci. Veterinární ordinace jsou tak před Silvestrem často v obležení lidí, kteří chtějí svým miláčkům zajistit alespoň trochu klidný silvestrovský večer a sobě vlastně taky. 

Alternativou může být lahvička Bachových esencí namíchaná právě na tyto problémy jako je strach ze zvuků. Bachovy esence pro psy pomohou Vašemu miláčkovi zvládnout toto náročné období lépe a klidněji.
Pokud byste ji chtěli pro svého pejska, tak prosím napište mi co nejdříve, čím dříve se začne podávat, tím lepší efekt. Podávání těsně před Silvestrem a na Silvestra už jen spíše zmírní ten šok, ale ani to není špatné. Tato lahvička včetně konzultace stojí 285 kč s poštou nebo 230 kč při osobním vyzvednutí, které lze uskutečnit po dohodě v Kladně a v Benátkách nad Jizerou.  Popište přesně Vašeho pejska a jeho reakce, případně jeho "historii" co se týká těchto problémů. 

Tady je zkušenost paní Katky z  vánočního období 2013/2014.

"Jak to vše začalo... na FB se mi ukázal odkaz na Bachovy esence, kde se psalo o tom, jak už před Silvestrem zklidňují svá zvířátka, nedalo mi to a odkaz otevřela...mám psa šarpeje 8let a když byl mladý petardy mu vůbec nevadily, čím je starší tím je to horší...ale po zkušenosti s nejmenovaným přípravkem od veterináře, který jsem koupila pro předchozího člena naší rodiny jsem řekla toto UŽ NIKDY - bylo to spíše horší než lepší.
Obávala jsem se petard, ale řekla jsem si, že než aby mu bylo ještě hůř, nějak to přetrpíme...
Po otevření odkazu jsem si řekla hmm... bylinky, ty mu určitě neublíží a za zkoušku to stojí, napsala jsem tedy a doufala, že je ještě stihnu koupit, bylo to 27. 12. večer. Paní Martina byla tak hodná, že v sobotu jela do Prahy a lahvičku mi osobně přivezla a předala. Říkala jsem si super, teď ještě aby to zabralo... přijela jsem domů a hned začala kapičky dávat dle dávkování a výsledek?  Když jsme venku na procházce a bouchne to : dříve by se pes otočil a pelášil domů jako neřízená střela -nevidí neslyší, ale teď po užívání kapiček se zastaví a jen kouká...takže dám pamlsek a jdeme vesele dál  takže za mě ANO a už koukám, co dalšího objednám.  Díky moc.  Katka a Princ (leden 2014)"


A zde zkušenost paní Jitky z loňských Vánoc:


Dobrý den paní Martino,
chtěla jsem Vám moc poděkovat za lahvičku esencí pro našeho pejskapřed příchodem Nového roku.
Hned po příjezdu domů jsme začali kapat jak jste nám řekla. Pes ani nevěděl, že je na piškotu něco navíc a užíval si jejich pravidelný přísun. Kapali jsme poctivě každý den.
S napětím jsme očekávali kdy to začne. Celý den probíhal v klidu a tentokrát se se mnou šel i večer na zahradu vyvenčit i když si mě hlídal a nešel ode mě na tři kroky. Opravdu byl celý den bez problémů a měl i veselou náladu. Večer a v noci byl v klidu, ležel na pelíšku a chodil si jen s vrtícím ocáskem pro další piškot. Nevěřila jsem vlastním očím. Dřív byl zalezlý a celý stažený. Krčil se a snažil se zalézt a to většinou tam, kde mu hrozilo, že na něho něco spadne a celý den a noc se z místa nehnul.

Moc Vám děkuji za pomoc. Nejsem zastánce léků od veterináře. Pejskové jsou po nich ve stavu kocoviny a to mě rve srdce.
Vaše směs esencí je pro mě kouzelná! Komu jsem toto vyprávěla tak s údivem, že to jde bez silných léků od veterináře zírali. Rozhodně všem doporučuji! Jitka 

Další zkušenosti najdete tady
Kromě podávání Bachových esencí zajistěte svým miláčkům i klidné a bezpečné prostředí. Přes den se je snažte co nejvíce unavit a nepouštějte je na volno. Psi mají mnohem citlivější sluch než lidé a proto jsou pro ně hlasité zvuky utrpením takřka fyzickým. Večer buďte s nimi a uklidňujte je. Rozhodně je sebou neberte podívat se na půlnoční ohňostroje.

Jestli po Silvestru narazíte na volně pobíhajícího očividně ztraceného pejska, tak zavolejte městskou policii,  měli by se postarat o jeho umístění do útulku. 

A pokud se sami děsíte vánočních svátků, víte, že jste vždy nervózní a uspěchaní a chtěli byste být víc v pohodě, tak jsou Bachovy esence i pro Vás. Pročtěte si rubriku se zkušenostmi klientů a pak napište.


Žádné komentáře:

Okomentovat