středa 13. února 2019

Jak probíhá osobní konzultace


Zdravím Vás, rozhodli jste se pro osobní konzultaci a tady je pár informací o tom, jak konzultace probíhá a co Vás čeká.

Nejdůležitější věc na začátek. Vše, co mi sdělíte, je důvěrné a nikdo další se tyto informace nedozví (to samozřejmě platí i pro emailovou konzultaci).

Až dorazíte na Beránku (pokud máme konzultace v jiném městě, dostanete adresu v emailu), tak přijďte do 1.patra, jak je popsáno v pokynech. Nezapomeňte si na mne poznamenat telefonní číslo, kdyby dole už byla zavřená vrátnice. Ale i kdybyste zapomněli, tak se nebojte, chodím se vždy v čas, kdy máte dorazit, podívat, jestli jste neuvízli za dveřmi.


Při konzultace na Vás mám vždy 60 minut. Jak dlouho bude opravdu konzultace trvat, záleží na Vás. Někdo má ve věcech jasno a mluví velmi rychle, takže klidně může za 20 minut odcházet s namíchanou lahvičkou. Někdo mluví pomalu, potřebuje si věci ujasnit, i na to máme dost času. Většina klientů končí někde mezi 20-45 minutami.
 

Já si budu při Vašem povídání dělat poznámky v podobě názvů esencí a občas budu mít doplňující dotaz. Esence si během našeho rozhovoru různě přepisuji, až mi zůstane seznam těch, které Vám na konci konzultace řeknu. Je důležité, abyste se při popisování situace a pocitů, soustředili na to, co je aktuální v tomto momentě, co potřebujete řešit nyní. Konzultace v Bachově terapii není psychoterapie, nikdo Vás nebude nutit, abyste šťourali do věcí, které jsou pro Vás bolestivé či nezpracované. Jde o tom, co nejjasněji popsat aktuální situaci a pocity. Někdo si na konzultaci přinese poznámky, kde má napsané, o čem chce mluvit, jiný si ujasňuje věci k řešení až během konzultace. Oboje je možné. Nemusíte se bát, že Vás nic nenapadne, pokud máte alespoň nějakou představu, že jsou věci ve Vašem životě, které chtějí harmonizovat. Pomohu Vám otázkami.

V druhé části konzultace Vám řeknu můj návrh esencí s vysvětlením, proč zrovna ta která esence je pro Vás vhodná. Do lahvičky jich může vždy přijít jen 7, ale stává se, že si jich zapíši více. Pak se budete muset rozhodnout, které esence vyloučit, aby jich zůstalo jen 7. Někdy je to jednodušší, někdy nám to zabere více času, ale vždy to zvládneme. Já Vám navržené esence zopakuji kolikrát bude třeba.
Následně Vaši lahvičku namíchám a vysvětlím Vám, jak ji máte užívat. Později během dne Vám pak přijde email, kde budou všechny Vaše esence se stručným vysvětlením a ještě jednou podrobné pokyny.

V pracovně mám i stoleček a hračky pro děti, takže se nebojte je sebou vzít. Není tu výtah, ale s kočárkem Vám ráda pomohu.
Samozřejmě mi můžete kdykoliv během terapie napsat, na emailu jsem skoro pořád, takže odpověď dostanete obratem. Jinak se Vám ozvu za 4 týdny, abychom zhodnotily, co se změnilo a jak pokračovat dál.

Pokud zatím nevíte, co jsou to Bachovy esence, tak zde naleznete stručné informace a nebojte se mne na cokoliv během konzultace zeptat. Zde naleznete zkušenosti klientů před Vámi, kteří využili Bachovy esence.
Těším se na naše setkání😊
Martina


Žádné komentáře:

Okomentovat