pondělí 27. června 2016

Bachovy esence jako Vaše podpora. Poznáte se v příběhu paní Aleny?

Život nám přináší do cesty spoustu okolností, na které různě reagujeme. Někdy jsou to reakce klidné, jsme spokojení, šťastní, jindy máme pocit, že se na nás vše sype a když vlastně nevíme proč, cítíme se mizerně. Mohou to být momenty nebo i dlouhá období. Často zjistíme, že potřebujeme nějakou podporu. Můžeme ji nalézt v rodině, přítelích, někdy to nestačí, tak v psychologovi, v lécích...Bachovy esence mohou stát všem těmto podporou po boku a pomáhat Vám cítit se lépe.

Tady je příběh paní Aleny, která potřebovala podporu, i když brala antidepresiva. A pomocí esencí teď dokáže čelit běžnému životu. Je to její síla, její schopnost poprat se se životem Bachovy esence jen podpořily.


Podotýkám, že reakce paní Aleny byla poměrně rychlá, nemusí tomu tak být vždy.
Paní Alena souhlasila se zveřejněním svého prvního emailu, kdy mi psala o svých problémech a emailu, který mi poslala nyní po třech týdnech.

Dobrý den paní Taubrová,
na základě našeho telefonátu zasílám popis svých problémů.
Přibližně 8 let se léčím s psychiatrickými problémy - panická ataka, agora fobie, sociální fobie.
Na začátku jsem 3 roky brala antidepresiva a byla stabilizovaná, potom jsem je v návalu normálnosti začala po dohodě s lékařem vysazovat, ale bohužel po půl roce byly všechny problémy zpátky. Dále jsem začala brát  další antidepresivum 2 roky jsem byla skoro v pořádku než antidepresiva přestala fungovat. Nyní jsem znovu na začátku bylo mi vráceno první antidepresivum a užívám jej cca 6 týdnů.
Přestože antidepresiva začínají pomalu zabírat, nemohu se zbavit těchto pocitů, které ani při dlouhodobém braní antidepresiv zcela nevymizely spíš byli potlačeny. Byla bych opravdu nesmírně šťastná, pokud bych se jich dokázala zbavit na trvalo. Nyní jsem již 6 týdnů na nemocenské dovolené, z psychiatrickými problémy.
Mimo panických atak, které přichází nahodile ať při rozhovoru s přáteli, rodinou, při nákupu v obchodě, v zaměstnání, na procházce se psem, mě trápí především obavy z nových situací a vzhledem k tomu, že se s těmito problémy léčím již po několikáté a vždy začínám od úplného začátku tak si mozek už hodně pamatuje a neustále vytahuje ty nejhorší scénáře co se může stát a díky tomu se pak v těchto situacích cítím opravdu mizerně už jenom protože se dokážu předem tak strašně vynervovat.
Díky tomu se mi úplně nedaří zbavit se vnitřního neklidu, který se objevuje několikrát za den bez zjevné příčiny stačí třeba myšlenka na to, že bych potřebovala jet druhý den do práce něco zařídit a už cítím jak se mi stahuje žaludek, buší srdce a dělá se mi na omdlení. Po cca 10 minutách to odezní než se začnu zabývat dalším problémem, aby se to znovu objevilo. V současné době jsem v rámci možností doma v pořádku (na mém bezpečném místě), ale cokoliv je mimo domov mě děsí, představuji si že mi bude špatně, omdlím, nikdo mi nepomůže, ztrapním se je pro mě veliký problém dělat cokoliv sama, necítím se dokonce ani moc dobře na návštěvě u rodičů o patro níže. Nakonec, když  už se odhodlám vyrazit, tak to samozřejmě přežiju s větším nebo menším strachem - hodně mi pomáhají i resque kapičky.
Hrozně bych potřebovala se těchto pocitů zbavit být v klidu, pořád jenom neřešit, jestli to zvládnu, jestli mi bude špatně, při sebe menší abnormalitě zdravotního stavu se neustále pozorovat, jestli to není ataka apd. Už si nepamatuji jaké to je vykročit z domu a užívat si cokoliv bez toho abych se stále nepozorovala jak mi je. Díky těmto stavům jsem hodně závislá na příteli, který je mojí berličkou a zařizuje věci, na které si netroufnu. Strašně moc mi pomáhá a i pro něj bych strašně ráda byla v pořádku a po všech těch "týdnech, měsících, letech" které už se mnou vydržel :-) bych konečně chtěla být rovnoceným partnerem a ne jenom klubíčko nervů, které se v sobě stále pitvá a všeho se bojí. Dále mám nižší kolísavý tlak, takže jakákoliv změna počasí se na mě projevuje především bolestí hlavy a motáním hlavy a to mým pocitům také moc nepomáhá.
Nevím jestli jsem popsala mé problémy srozumitelně :-) budu se moc těšit na odpověď od Vás s nadějí, že mi snad dokážete pomoci:-)
Předem moc děkuji
Přeji krásný den


Alena


A po třech týdnech:


Dobrý den paní Martino,
vzhledem k tomu, že se mi pomaličku začínají docházet kapičky, rozhodla jsem se Vám napsat a poprosit o další lahvičku ve stejném složení. Zatím si na kapičky často vzpomenu, takže myslím, že to ještě chce pokračovat v léčení.
Při té příležitosti Vám chci napsat jak se cítím po 3 týdnech kapání.
To že kapičky fungují jsem zjistila hned na začátku užívání snad po 2 dnech. Kapičky jsem začala užívat hned jak mi přišly v úterý a první věc, kterou jsem zvládla bylo ve čtvrtek vyrazit sama na návštěvu k mojí sestřičce a potom na dlouhou společnou procházku s kočárkem po městě. Před blížící se páteční návštěvou psychiatra mi bylo najednou jasné, že nastala doba ukončit neschopenku a vyrazit zpátky do pracovního procesu a začít se sociálně otužovat :-) Paní doktorka měla radost, jak jsem se zlepšila - Vás a kapičky jsem zatajila, vzhledem ke špatným zkušenostem lékař vs. alternativní medicína :-)

  Všechny tyto věci byly ještě před týdnem pro mě nemyslitelné (představa jít s odpadkama do popelnice mě stála hodinu přemlouvání a stresu). I když antidepresiva už začaly fungovat, takže tělesné příznaky skoro vymizely nebyla jsem schopná hnout z místa, příliš paralyzovaná všemi vzpomínkami na panické ataky a strachem. Kapičky mi daly sílu začít čelit "normálnímu" životu a víru, že to zvládnu. Už 14 dní chodím do práce, na nákup na návštěvy, prostě konečně se mi vrací můj bývalý život. Mám radost z každého dne a hrozně se užívám všechny situace, které se mi díky "strachovkám" (bachovkám) podaří zvládnout. Přítel řekl, že to jsem konečně zase já, takže to je pro mě ten největší důkaz, že opravdu fungují a že až Vám budu psát tak mám od něj vyřídit poděkování. Panickou ataku jsem od té doby neměla a doufám, že už se nevrátí :-) Někdy přijde chvilka kdy je to trošku horší, ale to má asi každý člověk :-) ale na to si bohatě vystačím s krizovkami, takže se mi podařilo zcela odbourat pomocná antidepresiva ke sklidnění během dne, za což jsem opravdu vděčná. A to i přes to, že minulý týden byl na psychiku hodně náročný. Včera jsem měla narozeniny, takže jsem od Vás dostala ten nejkrásnější dárek a to sebe samu bez věčných obav a strachů. Jsem si naprosto jistá, že bez kapiček bych se z toho dostávala mnohem déle a ne s takovou lehkostí. Chtěla bych Vám strašně moc poděkovat za všechnu pomoc, škoda, že jsem o Vás nevěděla dřív :-) Jste úžasná žena a moc si vážím Vaší práce a přístupu.
Přeji Vám překrásné léto
Alena
Všechny informace o Bachově terapii, jejím použití, kontakt na mezinárodně registrovanou terapeutku najdete zde: www.bachovyesence.cz

Zkušenosti takřka 500 lidí najdete zde: http://www.bachovyesence.cz/reference


2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    nemám čich nebo jen velmi velmi špatný. Mohou mi "Bachovky" taky pomoci nebo musím hledat jinou alternativu? Potřebuji hlavně uklidnit, překonat trvalou únavu, nebýt vzteklá "bezdůvodně", za necelé dva měsíce pak ještě být schopná pečovat o miminko a nesesypat se z nevyspání.
    Děkuji za rychlou odpověď.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den, bachovky nejsou vonne esence. Da se na tom pracovat. Napiste mi email.

    OdpovědětVymazat