středa 27. ledna 2016

Lepší spaní a méně vztekání


Spánkové problémy jsou u malých dětí tak do tří let hodně časté. Bachovy esence s tím někdy pohnou a někdy ne. A to je fakt, který už dopředu každému oznamuji. Někdy se spánek zlepší, někdy zůstane stejně špatný a dítě z toho musí vyrůst.
Paní Nikol mne kontaktovala s dvěma problémy. Jednak se spánkovým problémem svého syna, který velmi narušoval celkovou rodinnou pohodu. A další věci, kterou potřebovala řešit, bylo synovo nezvládání vzteku, které vrcholilo až ubližováním si.


Dobrý den, puvodně jsem od Vas chtěla doporučit pouze kapky pro mého syna, kterému jsou dva roky…

Od narození mi nespinká a je hyperaktivni, neusedí ani minutu jen celý dny běhá. Jediný co ho unaví je plavaní.
To nespaní je až extremní usína až ve 23 hod.večer a vstava ve 3-4 rano,a uz si nevíme s nim rady.
Po obědě spinka jen někdy a když, tak jdeme spinkat až ve 2hod. A to nespaní dopadá na nás oba, přítel už to nezvládá psychicky, je unavený podrážděný, na malýho křičí nebo si dává ucpávky do uší…Proto tím, že malý moc nespinká tak je taky unavený. Tím, že je malý hyperaktivni, tak učení s nim napr.barvicek nebo zviratek, nebo učení na nočník je opravdu nadlidsky ukol, ani mluvit nechce jen ukazuje. Jakmile po malym neco chci nebo mu neco zakážu, začne mlátit hlavou o zem nebo o zed i venku-tohle dela už od pul roku…Naštěstí dětem neubližuje, i když mu vezmou hračku. Ale ty zachvaty vzteku jsou velky, výprask, sprcha a ani pokárání nezabírá…Kvuli tomu všemu nás přítel chtěl dokonce už několikrát opustit, že je psychicky vyřízeny, i nehledě na to že jsem těhotná… Myslíte si, že by nam Vaše kapičky pomohly??
Děkuji za odpověd. Nikol


Situaci jsme probraly a paní Nikol odešla poštou lahvička esencí. Po měsíci mi napsala.



Dobrý den,
omlouvám se, že píši až ted.
Tak změna je veliká :-), asi týden pro braní kapiček začal malý spinkat,takže super...Spinká cca 8hod., po obědě spinká 2hod.,jsem štastná!!!!
A ted po měsíci je klidnější a už se s nim dá normálně domluvit a spolupracuje s nočníkem.
Jen to vztekání,ještě zustalo, ale už mi tu nebuší hlavou o nabytek apod...
Hlavně i okolí a rodina si všimla změny :-).
Moooc děkujeme za kapičky, popravdě jsem moc nevěřila, ale doufala :-).

s pozdravem Nikol. 

Takže tohle byl ten úspěšný případ, kdy se spaní vylepšilo a tím se ulevilo celé rodině.
www.bachovyesence.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat