úterý 30. prosince 2014

Moje cíle pro rok 2014. Splněny? Nesplněny?


V září roku 2013 jsem se rozhodla, že bych chtěla během roku 2014 rozšířit své vzdělání tak, abych mohla pomoci klientům nejen překonat negativní emoce a zharmonizovat psychiku, což dělám pomocí Bachových esencí, ale také posunout se dál v životě. Pomoci jim dojít tam, kam chtějí, splnit si sny nebo zcela změnit život. Zjistila jsem, že to, co chci dělat kromě Bachovy terapie, je koučování.

Podzim byl ve znamení intenzivního hledání nějakého výcviku, který by mi vyhovoval a taky ve znamení mého prvního setkání s koučem. Při pátrání po různých kurzech jsem totiž narazila i na nabídku koučování, kterou jsem využila. Úžasně se mi to pomohlo si to celé v hlavě utřepat a já jsem najednou měla jasno a věděla,  který výcvik zvolit.
Do vybraného výcviku jsem absolvovala pohovor, zda jsem vhodný kandidát  a těšila se na jaro. To byl můj začátek se Somatickým koučováním.
Narazila jsem ještě na jeden výcvik a to Motivační rozhovory u PhDr. Jana Soukupa a vrhla jsem se i do toho. Tento výcvik začínal už na podzim 2013.





Celé dva roky jsem pracovala z domova. Dělám konzultace po emailu, na to si člověk nemusí přesouvat zadek jinam. Ale má to samozřejmě nevýhody. Fyzická přítomnost doma jaksi navozuje představu, že dotyčný nic moc nedělá a doma by měl být například perfektní pořádek. Co na tom, že tam část dne bordelaří dvě děti, že. Nebo že musíte zajišťovat veškerou logistiku s dětmi i s domácností, tj. do školky, ze školky, na kroužky, z kroužků, nakupovat, vařit……Asi to nemá cenu rozepisovat. Ženy, co byly na RD, mne pochopí. A tak po čtyřech letech doma, i když (nebo právě proto?) dva roky z toho už v pracovním procesu, jsem zatoužila po větším kontaktu s dospělými lidmi.

K tomu samozřejmě fakt, že koučování chci nabízet jako osobní sezení (zcela legitimní je i koučování po telefonu či skypu) a tak jsem se rozhodla, že v lednu 2015 si otevřu svou kancelář, kde budu dělat osobní konzultace k bachovkám a koučink. Kde, jak a tak dále, to jsem ještě musela domyslet.

A plán byl jasný. Rok 2014 se stane rokem vzdělávání a rokem  přípravy  na osobní konzultace.

A výsledek?
Je 30.12. 2014.  Jsem absolventem výcviku Motivační rozhovory. Z výcviku Somatické koučování mi chybí poslední unit, který bude v lednu a cca 5% výcvikových podmínek, které splním do posledního unitu. Mám za sebou také semináře Úvod do psychosomatiky I.-IV.
Svou pražskou pracovnu jsem otevřela již v polovině prosince a nyní objednávám klienty na leden.

Cíle splněny.

Jaké to bylo?

Práce, pot, překonávání sebe sama.
Pokud jste introvert, kterému je nejlépe v kontaktu jeden na jednoho, nesnáší hromadné akce, nerad mluvíte před lidmi, tak mne pochopíte.

Někdy po dvacítce jsem začala systematicky pracovat na tom, abych toho introverta v sobě trochu utužila. Kurzy, pobyty, všude sama, bez opory někoho známého. Beru to jako výzvu, přesto je to pro mne vždy znovu a znovu těžké. Prostě takové vystoupení z komfortní zóny.
(zdroj:http://www.shepokeme.com)


Vždy před dalším unitem Somatického koučinku nebo Motivačních rozhovorů jsem přemýšlela, jestli to mám za potřebí, taaaaaaak se mi tam nechtělo. Pak jsem se přemohla a unit končila (opět) nadšená a inspirovaná.

V listopadu jsem začala hledat prostor, kde bych mohla v Praze pracovat a podařilo se mi zakotvit na Praze 6, kde jsem s pomocí manžela vytvořila tuhle krásnou pracovnu.

Práce mi v průběhu roku přibyla a tak jsem byla moc vděčná za pomoc prarodičům z obou stran, kteří mi pomáhali s dětmi. Také jsem našla skvělou paní na hlídání, kam mladší dcera začala dvakrát týdně na dopoledne chodit, abych sebe i jí připravila na to, že tam od ledna bude i spát po obědě. A důležitý byl samozřejmě i manžel, kterému ne vždy vyšly služební cesty na mé studijní víkendy, takže občas mohl hlídatJ

I díky této síti podpory jsem spokojeně prošla rokem 2014 a do roku 2015 vcházím v momentě, kdy zhodnocuji nabyté znalosti a dovednosti, dokončuji nové webové stránky pro koučink a plánuji co pro mne bude znamenat tento nový rok.

Jak vidíte, mám ve zvyku si své plány plnit. Jdu si zatím, co chci a v příštím roce s tím mohu pomoci i Vám. Webové stránky pro koučink představím již brzy a samozřejmě stěžejní službou, kterou nabízím, je stále Bachova terapie.

Jaký bude rok 2015? Tentokrát se chci zaměřit na trochu něco jiného než letos. Žádné systematické vzdělávání (možná jen sem tam nějaký zajímavý seminář?), ale tvrdá práce na fyzičce a zdraví. Takže ve shrnutí na konci příštího roku by v ideální případě měla být fotka před a nyníJ Hahaha, to jsem zvědaváJ
V oblasti práce budu pracovat na rozvoji osobních konzultací v Praze ať už v Bachově terapii nebo v koučinku. A chystám se i na pár besed o Bachovkách.

Další rok vyhlížím s netrpělivým očekáváním, jaké dobrodružství zase přijdeJ

Žádné komentáře:

Okomentovat