úterý 9. prosince 2014

Chcete Vánoce prožít v klidu místo v nervozitě a výbušné atmosféře?

Uklidit, napéct, sehnat dárky, dohodnout s tchýní, kdy tam přijedeme, vymluvit se z jiné návštěvy, zajistit hlídání dětí, protože školka i škola má prázdniny, ale mně je šéf nedá….
Připomíná Vám to něco?


Spousta žen si předvánoční čas „užívá“ se shonu a v nervech. Jak mne zase příbuzní pomluví, že nemám 15 druhů cukroví, jak budou děti prudit, jak manžel, co nestihnu….
Je ale určitě hodně těch, které si žíly nervou a vše zvládají v pohodě.


Jak se dostat z jedné skupiny do druhé? Jak zažívat vnitřní klid a pohodu a nebrat si k srdci věci, které nemůžeme ovlivnit (třeba tchýni)? Jak se neurvat a pak jen zničeně nesedět pod stromkem místo užívání si vánoční atmosféry?

Jaké je Vaše slabé místo? Jsou to obavy? Příliš se zajímáte o to, zda Vás třeba někdo nepomluví nebo si věci berete moc k srdci? Jste výbušné a startujete na první dobrou? Máte pocit, že vše musí být podle Vás? Trápí Vás úzkosti a už proto si vánoční čas neužíváte? Jste velká puntičkářka a když se Vám nedaří mít vše tip ťop, tak jste z toho vyřízená? Jste netrpělivá a leze Vám na nervy, jak jsou všichni pomalejší než Vy?
Jste nervózní a poněkud ukřičená máma? Tohle téma najdete zpracované zde:
Se všemi těmito věcmi Vám může pomoci Bachova terapie.
Tady jsou úryvky z emailů klientek, které se rozhodly změnit svou situaci a začít bojovat se svými problémy:


Pěkné ráno paní Martino, 
nevím zda je to možné...nebo je to jen můj vnitřní pocit, ale ráno jsem vstala bez bolení hlavy a co je nejdůležitější.- ráno s dětmi proběhlo tak nádherně v klidu, že to už se dlouho nestalo. 
 A ten zvláštní pocit.......nevím jak to popsat vnitřního klidu si ani nepamatuju, kdy ten jsem měla naposledy. Připadnu si jak kočka co má koťátka, která se po ní plazí, koušou ji,a chtějí mlíčko a ona jen tak leží ..přede, má blažený výraz a jako by si to užívá......:-)a vůbec jí to nevadí.  Klientka



Dobrý den paní Taubrová,


píšu Vám po delší době po dobrání poslední lahvičky kapek. Musím Vám říct, že se u nás mnohé změnilo, a to v pozitivním slova smyslu. Děti se zklidnily, ale co se nejvíce změnilo, je můj přístup... řekla bych, že za toho půl roku, co jsem s Vámi v kontaktu, se mi změnil život v mnohem lepší, jako bych se na vše dívala úplně z jiného úhlu pohledu a především s klidem A když už vybuchnu, rychle to pustím a netrápím se kvůli tomu.
Klientka



Dobrý večer, 

musím říct, že se cítím o mnoho lépe, až tomu nemůžu uvěřit. Je pravda, že se mi kolikrát stalo, že jsem si kapky nevzala čtyřikrát denně, ale třeba jen třikrát (úplně mi to vypadlo z hlavy). Nejvíce mě příjemně překvapila domácí pohoda, jaká u nás nastala Vnitřně jsem se uklidnila a spousta věcí mi nevadí. Klientka

Čekala jsem, že to přijde třeba naráz, ale jde to zevnitř, takový zvláštní klid a opravdu nemám strach, je to báječné a tak nějak doufám, že to vydrží, Marti děkuji! Klientka 


Dobrý den paní magistro, slíbila jsem, že se ozvu po užívání Vámi připravených esencí. Na úvod napíši, že se cítím naprosto skvěle. Myslím, že i několik lidí z mého okolí si všimlo proměny.  

První týden: vše v pořádku, cítila jsem se velmi dobře.Esence jsem užívala 4 x denně. Jen přesně po týdnu užívání jsem cítila takový zvláštní pocit, jako když se ve mně všechno pere.Nevím jak to přesně popsat ale jedna část mně byla pesimista a ta druhá křičela, že to je všechno dobré a že se nesmím nechat převálcovat. Vzala jsem si dávku esencí navíc,přečetla si znovu to co jste mi napsala o esencích a vše se vrátilo do klidu.  
Další doba užívání byla úplně bez nějakých negativních pocitů, převládaly jen ty dobré a měla jsem a mám pocit, že vše půjde zvládnout. 
Klientka




Další reference najdete zde.
Kontaktovat mne můžete zde.

Všem přeji co nejpříjemnější prožití předvánočního času!


Žádné komentáře:

Okomentovat