pátek 20. června 2014

Zvládnutá řidičská zkouška.

Slečna Jana mne kontaktovala v polovině května s tím, že by potřebovala pomoci zvládnout nervozitu a strach u zkoušek pro získání řidičského průkazu. Za 7 dní ji čekal již 6. termín a měla obavu, aby ho zvládla, protože ty předchozí zkoušky kvůli strachu a nervozitě neudělala. Společně jsme vybraly esence, které jsem rychle odeslala. Bohužel pošta lahvičku nedoručila včas a slečně Janě se zkouška opět nepovedla. 
Rozhodně to ale nevzdala, začala brát esence a připravovat se na další termín. Po zhruba deseti dnech braní esencí mi napsala: „Esence beru a cítím se lépe. Začala jsem jezdit s přítelem i na letištěm abych si ošahala auto a myslím si, že ten pocit strachu tam tolik není. Uvidíme, jak to bude při zkoušce. Dokonce se i těším, že usednu do auta a konečně se projedu. Doufám, že ten pocit zůstane i nadále a při zkoušce nebudu nervozní a zvládnu to.“




V termín další zkoušky jsem na ni intenzivně myslela a držela jí palce. A druhý den mi přišel tento email: „Dobrý den, tak Vám chci jen sdělit šťastnou novinu! Včera jsem udělala řidičský průkaz. Je to nádherný pocit a moc děkuji za Vaše esence, které mně velmi pomohly. Cítím se opravdu šťastně.

Po 3 týdenním užívání esencí jsem docela zažívala zvláštní pocity, jak bych to popsala? Jako by se se mnou pralo tělo...chvilku jsem se cítila šťastně a najednou se mi chtělo brečet...Zvláštní...

Každopádně při včerejší zkoušce jsem se cítila sebevědomě a jistě.  Trochu tam byla nervozita, ale zvládla jsem ji překonat. Jsem opravdu ráda,že jsem to zvládla.Je to nepopsatelný pocit...“

Čeká Vás řidičská nebo jiná zkouška a máte strach? Nebo už řidičský průkaz máte, ale bojíte se jezdit?
Přečtěte si i můj příběh.
A pokud chcete pomoci, napište mi.


Žádné komentáře:

Okomentovat