úterý 8. dubna 2014

Bachova Krizová esence – malé zamyšlení

Svou první Krizovou esenci jsem měla doma několik let, nějaké osobní krize na mne nikdy nedoléhaly. Žila jsem šťastný život jako učitelka na střední škole, klidná a trpělivá. Neměla jsem problém s autoritou, takže jsem Krizovou esenci, ani jiné esence nepotřebovala.

Příchod dětí rodinné vztahy prověří

Ale život kvapí dopředu a my jsme se rozhodli mít děti. První malé krize přišly v těhotenství. Přirozený strach o dítě, emoce rozdováděné velkou dávkou hormonů, a zbytek lahvičky vzal rychle za své.

Využití Bachovy krizové esence na maximum

Tak jsem si pořídila další Krizovou esenci. Tu a tam jsem ji využila, ale ne příliš často. Jak se říká: malé děti – malé starosti. Pak jsem otěhotněla podruhé a opět nastalo období, kdy bylo použití Krizové esence mnohem častěji. Její hlavní využití jsem našla až po narození druhé holčičky (v době, kdy se první dítě dostalo do jakési předpuberty).

Nikdy nevíte, kdy účinky Krizové esence využijete

Zhruba před dvěma měsíci, kdy jsem po jedné epizodě marně hledala v kabelce Krizovou esenci, jsem se rozhodla pořídit si další. A po nedávné dovolené jsem měla pocit, že bych měla mít Krizové esence nejen v lékárničce, ale v každé místnosti a kabelceJ. Znáte to, když něco nutně a rychle potřebujete, tak to prostě nemůžete najít, což u rychlé pomoci pro zvládnutí napjatých, stresových a krizových situací, platí dvojnásob.

Bachovy esence na míru sama sobě

S myšlenkou, že kovářova kobyla už chodila příliš dlouho bosa, jsem si namíchala lahvičku Bachových esencí na míru problémům, které mne aktuálně trápily. Pro mne byla jednou z důležitých esencí Netýkavka. A věci začaly jít k lepšímu, lahvičku totiž dostala i dcera.
Teď jsem tři dny mimo domov a lahvičku jsem si zapomněla, což se ukázalo jako chyba, protože ještě nedošlo k úplnému vyladění mého stavu. A tak jsem dnes i marně hledala Krizovou esenci, jestli náhodou není ukryta někde v hlubinách kabelky. Bohužel nebyla.

Krizová esence jako první pomoc


Krizová esence je úžasná pomoc, pokud zažijete náhlé stavy a situace, kdy se potřebujete uklidnit. Ale pokud je váš problém hlubší či neustále se opakující, pak je lahvička s Bachovými esencemi na míru určena právě vám. Nenechte své potíže zajít moc daleko. Čím déle se problém vyvíjí, tím déle trvá jeho odstranění.

Žádné komentáře:

Okomentovat